The best bookmaker bet365

Дървен материал от www.emsien3.com

کاتالوگ، فولدر، بروشور و ...

برقراری ارتباط موثر با مشتریان بالقوه برای هر سازمانی صرف نظر از ابعاد آن، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در بازاریابی نوین توسعه یک محصول خوب، قیمت گذاری مجذوب کننده و سهولت دسترسی مشتریان به محصول، به تنهایی کافی نمی باشند. موسسات باید درصدد برقراری ارتباط موثر با مشتریان نیز باشند. یکی از رایج ترین ابزارها برای برقراری این ارتباط، تبلیغات چاپی همچون بروشور و کاتالوگ می باشند.

همانطور که می دانید بروشور و کاتالوگ نوعی از رسانه های چاپی هستند که حاوی مشخصات ، کاربرد کلی کالاها و برخی اطلاعات مفید دیگر می باشند که مورد نیاز مصرف کنندگان و مشتریان شما است. از بروشور و کاتالوگ به عنوان تبلیغات ماندگار یاد می کنند.

اساساً بروشور و کاتالوگ از نظر وزن کاغذ مورد استفاده و همچنین نوع پوشش و دیگر المانهای زیباسازی با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل طراحی و چاپ بروشور بسیار کم هزینه تر از طراحی و چاپ کاتالوگ میباشد.

با دانستن این قانون که با کمتر بودن محتوای متنی، خواننده انگیزه بیشتری برای مطالعه اثر خواهد داشت، کانون هنرهای زیبا نکات ذیل را در طراحی بروشور و کاتالوگ در نظر می گیرد:

  • مطالب مهمتر به صورت رئوس مطالب عرضه خواهند شد و در نقاط کلیدی ترکیب بندی قرار داده خواهند شد.
  • از نظر انتخاب تم رنگ تناسب با محصولات و خدمات به بهترین نحو اعمال خواهند شد.
  • نسبت تصاویر به محتوای متنی بسته به نوع محصول و نیز مخاطب شما تنظیم خواهد شد.
  • از تصاویر استفاده می شود که علاوه بر جذب مخاطب به او کمک کند تا درک بهتری از محصولات و خدمات شما پیدا کند.
  • از عکس ها در بالاترین کیفیت ممکن استفاده خواهد شد.
  • در طراحی ها سعی بر این است تا علاوه بر رعایت اصول طراحی گرافیک به تصویر ذهنی که مخاطب از نوع خاصی از محصول در نظر دارد، احترام گذاشته شود.

هنرمندان کانون هنرهای زیبا در مرحله طراحی به طور مرتب با شما در ارتباط هستند تا نقطه نظرات و نکات کلیدی مورد نظر شما در طرحها لحاظ شوند.

Online bookmaker Romenia betwin365.webs.com