
CD کاتالوگ
برخلاف اقلام تبلیغات چاپی، يك CD کاتالوگ می تواند حجم وسيعي از اطلاعات برند شما را در بر بگیرد همچنین با این تفاوت که مخاطب می تواند به راحتي در محيطي دلنشين با صرف كمترين زمان به بيشترين شناخت از محصول و يا هدف آموزشي شما دست پيدا مي كند. بسياری از مطالب مهمی كه بايد شفاهی و به صورت حضوری توسط شما و همکارانتان برای مخاطبين توضيح داده شوند، به سادگی و با سرعت بالا از طريق CD کاتالوگ به تك تك مخاطبين ارائه مي شوند. وقتي تمام ابزارهاي سمعی و بصری به بهترين شكل و متناسب با وقتی كه مخاطب شما آنرا آزادانه تعيين می كند ارائه مي شود كاربر شما به هيچ وجه از نوع اطلاع رسانی شما احساس خستگی نمي كند. اين مطلب كه محتوای یک CD کاتالوگ فارغ از زمان و مكان، يك تيزر قابل پخش به تعداد دفعات دلخواه می باشد قدرت اثرگذاری و برد تبلیغاتی بالای CD کاتالوگ را نشان می دهد.
جذابیت Attraction و زیبا سازی Beautification دو عنصر اصلی در هر اثر هنری هستند که بیینده را متمایل به صرف وقت برای بررسی بیشتر آن اثر می کنند. به عبارت دیگر اولین خاصیتی که سبب می شود بیننده محتوای اثر را بررسی کند، جذابیت و زیبایی آن اثر است و تنها در صورت ایجاد جذابیت بصری است که بیننده متن اثر را نیز مطالعه خواهد کرد.
به همین دلیل یکی از جــذاب ترین و مؤثـرترین شیوه های تبلیغات برای معرفی خدمات یا محصولات استفاده از CD کاتالوگ می باشد. هنرمندان کانون هنرهای زیبا با درک عمیق این مطلب و با رعایت اصول و مبانی هنرهای تجسمی در طراحی ساختار کلی CD کاتالوگ و دکمه های تعاملی و همچنین استفاده از تصاویر و انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی و متون متحرک جذابیت اثر را دوچندان می کنند.